» Varm lördag - slapp lördag

Första jobbveckan efter semestern, då behövde jag EN dag av att inte känna mig tvungen att åka till stallet, gjorde mina bestyr igår. Fyllde vattnet fullt i hagen och körde även dit 3 dunkar för idag, så gött nu när man har en bil med lastutrymme!! 

Imorgon ska jag dit iallafall, ska försöka vakna tidigt trots att jag mest troligt kommer somna sent idag - är inte ens trött nu. Men sova kan jag göra när jag kommer hem efteråt. 

Idag har jag och Jax bara slappat, inomhus faktiskt. Kvalitetstid kallas det väl också kanske. Endast gått ut och kissat på dan och nu på kvällen tog vi en superlugn promenad på en timme ungefär. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Får massa spamkommentarer hela tiden med emojis, dessa ignorerar jag totalt för er information. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback