» Nöjd hest

Betten jag köpte - prima skinka! Nej men alltså har testat det ena nu, bettet Frida, och känner mig helnöjd just nu, även Ljuffe känns nöjd på detta! Inte tränat med det än dock, "bara" ridit ut och på travbanan men han känns bra! Så fort han släpper olaten med att bita sig fast på vänster så blir det nog helheter! 

Idag var jag iväg med transporten bort till Granngården där jag köpte med mig 4 balar med strömix till skjulet där de får gå in. Och tunga som satan var de kan jag säga, go träning på det. 

(null)

(null)

Även hund har fått träna idag, sista simningen så nu får vi åka dit och simma själva för en slant! Göttmos! 

Men nu, nu ska jag försöka somna, redigt trött men ingen ro i huvudet as per usual. Men lite Asmr så somnar man på ett kick.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback