» Transformation month

Även om inte november har börjat än så påbörjar jag från och med imorgon ett försök till förvandling på Ljuffe.. Han har slappat, jag har slappat, vi har båda slappat helt enkelt! Nu blir det ändring på det, nu vill jag ha tillbaka den grymma Ljuffe jag sett tidigare av, nu är han lat... blir sur när man ska arbeta för att han inte "orkar". Nu jäklar! 

Ska imorgon ta en exteriörbild på honom och ta en ny varje vecka, på liknande sätt som den innan, hoppas på att se någon sorts skillnad på kroppen. Kanske inte nu under de första veckorna men sedan. Blir att träna ordentligt inför nästa års inomhustävlingar! 

Behöver dock leta tips på hur man kan länga musklerna på ena ryggmuskulaturen... så ena är kortare än de andra. 

(null)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback