» Sjuk

Andra sjukdagen idag, eller andra och en halv, började bli dålig i lördags em/kväll.. Som tur var är jag bättre nu, inte 100 men hoppas på tillfrisknande imorgon. 

Red senast i lördag en kortare skritt-tur och sedan dess har Ljuffe ofrivilligt vilat då jag varit hemma sjuk, men som tur var dör han inte av det. Ska se om jag kan orka mig dit imorgon om jag mår bättre och byta täcke på honom och ge lite kärlek. Samt låta Jax springa av sig lite grann bara. Jax har varit hur duktig som helst, han har varit som min alldeles egna sjukvårdare här hemma, knappt lämnat min sida, sovit med mig och på mig när jag vilat, alldeles underbart! 

Idag satte jag bloggen på lösenordsskyddat för ett tag. Detta då jag har en stalker jag gärna vill bli av med. Detta är ett ex sedan en lång tid tillbaka som tydligen inte kan släppa taget och jag börjar tycka lite synd om honom. Jag har gått vidare till 100% och han är snart 30 och är fortfarande fastnålad på en tjej som han var tillsammans med för typ 7 år sedan, sjukt. 

Det där var lite off bloggens innehåll men det var bara anledningen till att det blir skydd på detta några dagar. 

Iallafall just nu med Ljúfur, och Jax, så håller jag på att bygga upp bägges kondition, Jax har vilat i cirka en och en halv månad pga sträckning i ryggmuskulaturen och Ljuffe vill jag bara ska orka mer. Detta gör jag genom att skritta, i skogen, på plan mark och olika längd och hastighet. Så duktiga är de båda. 

(null)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback