» Vad har hänt...

Ett tag nu sedan jag skrev. 
Ljúfur går just nu på lite halv-diet och tränas inför lite tävlingar som kommer. Han har även fått en genomgång av kroppen av "vår" massör, hon är grym! Han kändes fin sa hon men lite kort i musklerna på ena sidan som jag själv misstänkt innan. Men nu börjar det räta ut sig sakta men säkert. 

(null)

Försöker också variera min ridning/träning så gott det går och det varierar mellan uteritt, travbana, paddock, longering, hoppning med mera. Härom veckan blev det longering i rundkorallen och han gick så bra! Blir nog longering imorgon igen skulle jag tro, försöker alltid göra detta minst en gång i veckan. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback