» Tre hästar till!

Och på en lördag som denna så har jag hunnit med tre hästar till att klippa, två helklipp och en halv. Mindre än två timmar tog det för två hästar för helklipp, och cirka 30 för hästen med halv. Så duktiga alla tre, och så snygga de blev! 

Glömde tyvärr ta bild på alla tre, men fick iallafall bilder av en av de som jag bad ta bild för jag glömde, så det är de som visas här nedan och det är Miramis (Mirran). Och imorgon är det dags för två hästar till som ska få varsin halvklippning. Efter dessa får det nog bli ett besök till sliperiet med skären, alltså skicka de. Och då är de borta en vecka. Men tror jag nog kan göra dessa två imorgon, samt en till nästa vecka som ville ha halsen och bringan klippt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback