» Ingen vila ingen ro

Skrev precis ner alla de jag klippt i min kalender, och i en bok jag har skaffat för att skriva alla jag klippt på en lista. Och jag räknade till 13 hästar (inklusive min egen, så 12 andras). Helt sjukt! Att man hunnit med. Imorgon är det som sagt dags för två till, två jag inte känner till så det ska bli roligt att få klippa andras som man inte känner, lite läskigt också! För tänk om det inte blir som de tänkt eller tycker? Men jag ska köra som jag alltid gör och det brukar vara uppskattat. 


Och imorgon ska jag upp tidigt och åka till stallet för att hinna med att bygga lite på en hage och även rida för att sedan åka iväg till första hästen som ska klippas. Kommer bli en riktigt grym dag! Återkommer med uppdatering imorgon, nu är jag helt slut och måste sova...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback