» Uteritter är vår nya grej

Ja då jag inte kan tävla nu på ett tag så blir det att försöka hitta nya vägar att rida på helt enkelt! Vi försökte idag, jag och en till i stallet och hennes hund samt min, jag ville försöka hitta vägen runt en sjö där jag red för flera år sedan. Det gick väl sisådär! Hamnade helt fel... Men det var ju som sagt ett tag sedan jag red där så jag får försöka snart igen helt enkelt! Så svårt kan det ju inte vara tänker jag.


Sedan släppte jag ut min fina kille naken i hagen, kände att det är varmt nog för detta och det var nog väldigt uppskattat.



Anita
16 Maj, 2017 - 22:47 / BLOGG: http://siliiins.blogg.se/

Uppskattas nog att slippa täcke i detta väder :D

Svar: Ohja det var det! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback