» Ny ridväg - check på den!

Blev ett litet äventyr för hästar och människor förut. Vi gav oss nämligen ut på ett mission - att hitta nya ridvägar. Och vi hittade en! Perfekt ridväg (nästan) som kan slås ihop med en till längre ridväg så man inte bara rider samma hela tiden. Imorgon blir det också uteritt om tiden finns till vill säga, annars blir det paddock.
 
Jag känner att jag har börjat bli mer omhändertagande om min häst nu än innan, innan var jag dålig med att borsta för "han har ju täcke på sig" men nu vill jag ge han mer kärlek. Kärlek i form av borstning, massage med liniment, stretching och så vidare. Verkar som han är nöjd med denna mammans nya kärlek gentemot honom.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback