» Pingstdagen 2017

Blev en kortare runda med mina två pojkar i regnet idag, lite städ i stallet innan ridningen bara så var man iväg sedan. Försöker leta runt på flera hemsidor om skylt och dekor för bil (i mitt fall transport) för att se om någon kan hjälpa mig.. Men alla jag mailat gör endast till företag och ej privatkund. Det jag vill göra är att byta ut mitt namn till en färg som matchar transporten mer, gillar stilen på namnet men vill ha en mer.. Guldig ton, just nu är den grå/silver och det är fel. Jag är så sjukt pedantisk när det gäller sånt och jag har stört mig på det sedan vi satte namnet där och det var fel färg tyvärr, mitt sökande fortsätter och lär väl inte ta slut tyvärr.


Imorgon bitti ska hästen äntligen skos! Han behöver det, väldigt mycket. Han står nu inne inatt för att vila mage och torka fötterna. Dels för att de idag släpptes på bete och för att underlätta jobbet för hovslagaren imorgon då han får torra fötter att jobba med. 

Fick bli en bild på Jax från när vi var hos veterinären förra måndagen och vaccinerade honom. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback