» Betessläpp

Nu äntligen går hästen min på bete. Han fick nya dojor idag och stod inne inatt då de släpptes igår som tidigare nämnt i tidigare inlägg. Han har vilat magen och är nu redo för bete på riktigt, med träning mellan betesperioderna såklart. Idag till exempel red vi tillsammans med hans brorsa och ägare en cirka tvåtimmarstur, även doggen fick följa med.
 
Imorgon ska jag och Jax till Ulricehamn på förmiddagen så det blir stall senare imorgon, trots en röd dag. Men kommer nog bara rida ett kortare pass i paddocken då jag vill börja skrubba boxen inför målningen nu i sommar. Och på onsdag tror jag så kommer transporten hem! Äntligen, vill se hur den ser ut efter att den blivit lagad på de ställena den behövdes lagas på. Och idag fick jag ännu ett svar från ett företag jag mailat angående transporten och dekal till den, och de gjorde inte jobb till privatpersoner de heller.. Jakten fortsätter!
 
En random bild till ett random inlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback