» Inställd tävling

Fick skickat iväg ett mail idag till tävlingskommittén så att säga för tävlingen jag skulle (läs skulle) varit med på den 26. Hästafisen är fortfarande inte helt bra efter skadan, öm och svullen fortfarande och jag är där och gör rent såret och masserar lite varje dag. Och vi promenerar då han är lite uttråkad, och det gör nog bara gott att få röra sig lite. Ingen hälta nu iallafall som tur var, men jag tar allt så varsamt jag bara kan! Och har inte ridit han på en vecka och kommer inte hinna sätta igång han ordentligt på en vecka när tävlingen är. Så som sagt, ett mail blev skickat om avanmälan och snälla som de är så tryckte de in mig i deltävling 2! Lyckliga jag! Det är en mycket trevlig tävling, var där förra året och alla är så trevliga där! Nu hoppas vi på snabb tillfrisknad och att tandläkaren ger något svar på onsdag. Och imorgon blir det nya dojor. 



Anita
14 Februari, 2017 - 23:34 / BLOGG: http://siliiins.blogg.se/

Fina bilder :D

Svar: Åh tack!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback