» Måla, måla liten vägg!... och dörr

Slutet på veckan och slutet på vilovecka för Ljúfurs del. Imorgon blir det ridning igen och då blir det lösgörande träning under en kortare stund. 


Idag blev det målning istället då jag hade lovat en i stallet att måla för henne på ett allmänt utrymme. Blev riktigt bra och är så nöjd! Härligt när man får ändra lite och göra lite annorlunda än vad man alltid varit van vid under alla år. En dörr jag målade har alltid, och då menar jag alltid, varit vit. Idag blev den grå. Bara sådär! Riktigt snyggt blev det också. Bara några få boxar kvar som ska målas och även allmänna utrymmen, kommer bli snyggt! Men dessa utrymmen och boxar är andras ansvar, jag är färdig med min box, allmänt utrymme och målat för en annan. Check på den. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback