» Igår vilodag, idag kondition!

I förrigår körde vi paddockträning med fokus på rumpan och att kunna slappna av, mycket lösgörande med andra ord och boots (220g) på bakfötterna. Idag kommer vi ta oss ut på en konditionstur på vägarna med mycket skritt och lite trav, kommer även bli skogsrundor här och var så får se vad tiden hamnar på när vi är färdiga sedan.
 
Vi har även vildsvin överallt runt stallet och skogarna runtom, de har bökat upp en större del i en av våra hagar och även alldeles intill stallbyggnaden i princip. Så dessa hoppas vi försvinner så småningom så man slipper deras utgrävningar så att säga.
 
 
Igår blev det Ullared och där hittade jag en del grejer, mestadels till Jax men även en flughuva till Ljuffe inför sommaren så vi har en hemma och slipper åka och köpa en i panik. Blev även ett par ridstrumpor till mig, tre par som är behövliga då alla mina är sönder, hoppsan..!
 
Korta inlägg har det blivit det senaste, och "massa" blogganden från telefonen för det mesta, det är det som är det mest behändiga för tillfället då telefonen har jag ju alltid till hands och bilderna ligger där också. Har sagt det hundra gånger att jag ska skärpa mig, men nu känner jag att det får bli som det blir lite grann, inläggen kan bli färre och fler vissa perioder. Beroende på hur mycket tid som finns att sätta sig ner och faktiskt blogga/skriva/same-same.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback