» Fodring, ridtur och mys!

Hade morgonfodringen i stallet i morse, så var i stallet vid halv 7 och alla hästar var ute och fick mat lite efter 7. Efter att hästarna kommit ut så gjorde jag sysslor som jag har på fredagar, efter detta så blev det en härlig uteritt tillsammans med häst och hund. Totalt blev det en cirka 2 timmars tur och över 4km. Blev mestadels skritt då jag hade Jax i koppel bredvid, men lite tölt och trav klarade vi allt av på de bra vägarna. Både häst och hund var mycket nöjda med ritten och trötta är nog bara förnamnet. 


Efter stallet så åkte jag och Jax till Jaxens bästis så de fick leka av sig ordentligt, och de leker så bra och verkligen på ett så lika sätt så man dör lite inombords. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback