» En sån där natt...

Så typiskt att man inte kan sova just inatt då. Klockan ringer om 5 timmar och då ska jag iväg och morgonfodra de fina hästarna, typiskt att man då inte kan sova. Ska försöka somna om en stund men tänkte passa på att trötta ut mig lite genom att babbla på lite. 


Regn idag som det varit nästan hela månaden nu känns det som, eller rättare sagt ett halvår nu. Blött och jäkligt men då hästen måste röra sig och även hund så fick jag tvinga ut oss på en tur ändå, kortare än vad jag tänkt, men en tur. Är anmäld till en tävling nu i maj, en officiell. Sedan har jag även anmält mig till en inofficiell i slutet på maj också, spännande! Så nu kommer det bli träning, träning, träning och allt därimellan. 

Nej, nu ska jag försöka dejta kudden lite närmare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback