» Dags för uppdatering

Känns som jag bara uppdaterar när det händer något, och nu har det 'hänt' något. Tävlade idag, jag och tre till från stallet vilket var det bästa på länge att åka iväg flera stycken från samma ställe! Superroligt verkligen! 
Jag tävlade t7 (lätt tölt med kort tempo först, byt varv och sen valfritt tempo) och även fyrgång (tölt, trav, skritt och galopp). I tölten gled mina händer hela tiden då jag precis tagit på mig solkräm (dumt!!) men ändå gick det så bra som det gick! Fic 5,0 i kort tempo! I valfritt tempo så fick vi hela 6,0! Så totalt 5,5. Helt sjukt! 
I fyrgången var jag inte kladdig om händerna och kunde hålla honom 'normalt'. I traven fick vi 7! Och superfina kommentarer, älskar kommentarer då man lät sig så mycket! Det slutade med en första plats i vardera gren, världens bästa Ljúfur! 


Bilder av Emilia Broman! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback