» Nytt och fräscht!

Då det är lite dyrt för mig att köpa ett PS träna så skaffade jag en kopia, som hade det jag sökte ändå! Stilrent, man kan ha bling om man vill samt att man kan ta bort nosremmen utan problem. Billigare är bra för min plånbok kände jag. Behövde ett nytt träns då mitt 'vanliga' börjar tappa sina blingstenar och är allmänt risigt. 

Detta från Hööks blev det (bilden är från deras hemsida också). 


malin
10 Februari, 2016 - 18:58 / BLOGG: http://malinsjolander.se

är kvalitén bra?
Jag funderar nämligen att köpa det där. Tycker det är väldigt fint!

Svar: Jag tycker kvalitén verkar bra, inte använt det än, nu ikväll har jag smörjt med läderolja samt läderbalsam (fett). Dock var det otroligt liiiitet i storleken! Köpte cob först, för det passar i princip alltid, men det var i ponnysize... Så åkte tillbaka och bytte till full. Så köp en storlek större! 😉
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback