» Känner mig lite udda

Förrigår när jag mockade boxen så tänkte jag att jag skulle passa på att slänga in en halmströpelletssäck till, sagt och gjort. Men jag gjorde det lite annorlunda denna gången, istället för att öppna den, hälla ut och sedan hälla på vatten så öppnade jag den när säcken låg mitt i boxen. Jag hämtade varmvatten och hällde på, fortfarande med pelletsen i påsen. Och detta var i förrigår och idag är det fluffigt i påsen ska ni veta! Ska hälla ut allt i boxen imorgon, jag gillar fluffigt och mysighetskänslan. Jag mockar redan bort kisset varje gång han stått inne så behöver inte så mycket som suger upp. 

Och detta var i förrigår när jag precis skulle åka hem, passade på att kolla hur mycket det svällt. Rätt mycket ändå ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback