» Long time no see

Jag kommer inte ens ihåg senast när jag skrev.
Vad som hänt i korta drag: jag har skaffat hund, en liten kille som heter Jax. Han är nu 14 veckor (på torsdag).
Jag har varit på tävlingar de senaste två helgerna, Landi sommar förra helgen och där tävlade vi tvågång och fyrgång, vann tvågången och trea i fyrgången. Och i helgen som var tävlade vi Vinir Km där vi tävlade T5 och V5 där vi kom trea i bägge samt att vi blev klubbmästare i båda! Så nu har vi vandringspokaler hemma.

Det är väl vad som hänt det absolut senaste i kortare drag.

Nu till dagen som varit för att börja på ny kula så att säga, idag har jag inte gjort mycket under dagen, sedan bar det iväg till Hööks där jag köpte lädertvål och en hållare till denna samt en korg och hängande att sätta på väggen. Så den sitter nu vid min foderhörna i stallet, snyggt och prydligt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback