» Gjorde det igen...

...glömde av att jag hade en blogg, hoppsan, hoppsan! Men här är jag, lever och mår bra. Träningen med hästen går som på räls som man brukar säga och allt flyter på. Igår lösgjorde vi för första gången på väldigt länge, blev några skutt och sedan avslutade vi då det var sjukt varmt och hästen har fortfarande vinterrocken på. Tror det var upp till 16 grader och vindstilla! Helt sjukt. 

Idag å andra sidan red vi ut, en längre runda på vägarna och in i skogen. Vi var ute i 50 minuter och det var riktigt härligt! Imorgon är det dags för fodring igen på morgonen men nu har vi en ny häst jag ska ta ut, och denna hästen är en häst som ska stanna, spännande! 


Inatt står min lille kille inne då jag ändå ska till stallet tidigt imorgon och fodra och rida. Och då är det bekvämast för mig att han står inne och äter sin frukost och är torr ett tag iallafall. Planen är att åka till stallet vid 7 och vara klar vid 8-8:30. Men förhoppningsvis 8, med fodringen alltså. Sedan ska jag mocka och rida. 

Men där har vi en liten update och får fasen skärpa mig. Detta är ju mest för min egen skull att jag har en blogg, så jag kan gå tillbaka och läsa :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback