» Två dagar kvar...

...sen åker vi hemåt igen! Sol och bad alla dagar och haft blå himmel och varmt ända tills igår och idag, då det kom några få tunna moln. Ligger i nuläget på en solstol vid poolen och väntar på att ett moln ska dra förbi då det täcker solen. Saknar min lille skrutt Ljúfur och vill så gärna rida nu! 

Tävlingstankar nu i höst var att jag skulle vara med på Landi KM, men jag känner lite såhär nu sista dagen för anmälan att nä, jag gillar inte riktigt deras stuk att de ger de tävlande funktionärsuppgifter när andra sköter det inom klubben. Nä, det har jag tyvärr inte tid med då tanken var att jag bara skulle tävla en gren och sen efteråt försöka komma hem så tidigt som möjligt då jag har en liten vovve med mig också.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback