» Trött tjej en torsdag som denna

Sov i Olofsbo natten till idag då jag ändå skulle lämna bilen på besiktning och passa på att träffa en som köpte mina EC-hand (hästverktyg så att säga ;) ) och sedan skulle jag söderut till min vovve och säga hej. Så otroligt roliga är dem nu, energiska och så nyfikna på allt! Vet inte hur många röda märken jag har på händerna efter denna dag. Hade kunnat stanna i en evighet där och bara glo på de små liven.. 
Jag kom hem runt 18 tiden och då kände jag att jag var för trött i skallen och det inte skulle bli ett bra ridpass om jag skulle rida med ett trött huvud. Så hästen fick vila, med ridning resten av veckan kommer det bli! Strax blir det Grekland och då får Ljúfur vila ett par dagar (om inte hela, beror på om jag kan hitta någon som vill rida lite) och sedan kommer jag hem en bra tid på dagen så kan rida när jag kommer hem. Samma dag jag kommit hem, efter jag ridit osv blir det att förbereda, för dagen efter ska vi ner till kenneln och hämta min hund, min alldeles egna Siberian Husky, äntligen! En brorsa till en mycket ovetande Ljúfur ;)

Bus med syrran!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback