» Hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen, kom hem igår egentligen ;) landade vid 17 istället för 16 då det var strul på Kos flygplats... Men hem kom vi och nu är jag vaken (wtf) trots att jag vaknade 5 igår morse av mina systrar och sedan även åska.. Kul. 
Men klockan är egentligen 9 för mig och jag har alltid gått upp vid halv 8 varje jävla dag i Grekland haha! 

Idag är jag spänd och sjukt taggad! Ska ner till Laholm och hämta min korv! Så lycklig och så många tankar i huvudet. Men allt kommer bli så bra, jag är redo! 

Ska vara i Laholm vid 14 och jag ska se om jag kan pallra mig till stallet innan, annars kanske det blir ännu en vilodag för häst så åker jag och Ghost ner imorgon :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback