» Uppdatering.

Oops, helst glömt att skriva här.. Som vanligt så det ät väl ingen större chock ;) men vad har då 'hänt' under de dagarna det inte varit skrivet? Inte mycket egentligen, i stallväg menar jag då, klippt en häst i stallet och blev riktigt nöjd med resultatet, känner att jag blir bättre och bättre. Vad har gjorts mer? Ridit såklart! Börjar fokusera mer nu på att böja han extra mycket åt vänster då han blir otroligt stel när jag trycker med vänster skänkel så att han ska göra skänkelvikning åt höger om ni förstår. Så det har vi fokuserat på i paddock som ute på vägarna. Inte vågat mig ut i skogarna än då det är älgjakt som håller på, så när jag rider ut blir det reflexer och sedan ut på vägarna ;) 

Även stretchat honom extra mycket när jag har tid, alla övningar som finns i princip. Allt för att få bort stelheten han har. 

Ja det är nog allt sin hunnit hända under dagarna som jag inte skrivit på, i kort format då. 

Liten del av flocken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback