» Nytt år nya möjligheter...

...för det är väl så man brukar säga? Min jul och mitt nyår firades båda i Olofsbo i sommarhuset, trots sjuk dagen innan nyår mådde jag helt okej för att fira nyåret med min familj, åkte hem dagen efter igen. I år ska jag tatuera mig, det är ett mål som ska göras snarast! 

Nu till nuet, idag ska jag rida min fina häst tänkte jag, och sedan inget annat planerat men jag brukar ju ta dagen lite som den kommer och det gör jag idag med. Kommer att behöva mocka boxen och rida mysridning med min fina häst (som sagt). Blir kanske att köra en liten uteritt i 30-40 minuter på vägarna med alla gångarter och kontrollerat. Det är mitt mål med dagens ridning ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback