» Göteborg Horse Show 2015

Då är det "bara" 48 dagar kvar ungefär tills att jag får kolla på GHS igen, och shoppa och skaffa gratisprylar på mässan! Har redan börjat fundera på vad jag behöver från mässan. Ska defenitivt köpa PS of Sweden hästgodis som jag tänkte göra förra året men jag orkade inte riktigt men i år så ska jag göra det. Sedan ska jag även titta efter en ny vattenhink till boxen om jag inte hittar någon nu innan dess för hästen har såklart kliat rumpan på sin så den är lite platt. Ett bra men halvbilligt regntäcke med hals, allt är ju så sjukt dyrt i butik! Sedan ska jag se om det finns en avlastningssadelgjord från Top Reiter. Sedan blir det nog lite spontanköp skulle jag tro!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback