» Shoppingsugen!

Jäklar vad jag vill handla nu, har satt en budget för lördagen på Horse Show men är 100 på att jag kommer att bryta den och gå över... Sånt som händer och sånt man får göra ibland, får kompensera med lite gratisprylar istället om det finns några ;) 

Som jag nämnt tidigare så ska jag handla mig en bred avlastningsgjord och en front riser pad och nu har jag lite fler tankar. Skor för våren/sommaren! Till mig såklart. Sedan eventuellt ett träns från PS of Sweden om jag har råd. 

Anledningen till att jag nämner GHS igen är för att jag nu laddat ner biljetterna till datorn så det blir lätt att skriva ut (ska skriva ut de imorgon) och jag kände nu bara ett WOHO inombords att det äntligen är den tiden på året jag längtat efter! Mina föräldrar har sagt till mig att 'Som du längtat' och längtat har jag! 

Och glömt visa vad jag fick för kavaj av mina föräldrar, den jag önskat mig och velat ha under en lång, lång tid nu! 

Jag har bytt från svart till blå nu, lite roligare.

Fick även en sån här med lite bling på kragen att ha under, perfekt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback