» Ladda batterierna

Nu blir det att sova, för imorgon blir det en tidig start på dagen, klockan 6:00 ringer alarmet och då blir det en go morgondusch. Sedan går tåget vid 8 som tar oss in till GHS. Biljetterna är nerpackade, kläder framplockade, bärbar laddare laddas och jag är sjukt taggad! Vad mer behöver man? Jo kanske en inköpslista, det har jag typ, i huvudet just nu iallafall. Sadelgjord och padd står högst på listan iallafall, samt en ny vattenhink men tar nog det i den absolut sista svängen runt om mässan. 

Min lille häst får som sagt vila imorgon och det mår han nog bara gott av, han fick massa mammamys av mig idag som skrivet innan och på söndag blir det uteritt, i snö/regnvädret. Samt prova nya grejer! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback