» Helgen som var

Jobb och stall stod på schemat helgen som tog slut igår! Och även idag faktiskt. Igår tricktränade jag en liten häst då jag ändå hade kvällen och det var mörkt och ingen inspiration till ridningen. Det är då trickträning fungerar allra bäst! Han var väldigt pigg på att göra sina tricks och det känns bra, gjorde en genomkörare på nästan alla. Måste hitta på något annat roligt trick man kan göra med honom! Han (och jag!!) tycker ju att det är jättekul! 

Igår fick jag även äran att fotografera ett ekipage eller vad man nu kan säga, det var mer som profilbilder och de blev grymt fina och jag är nöjd! Hoppas hon är det också!! (Det är några av de bilderna jag tog som fick bli inläggets bilder idag). 

Dagens ritt med min häst blev en uteritt, han var lite småfjompig men det gav med sig efter en stund. Red med mitt novabett (ett otroligt snällt bett) och Gud vad han tuggade! Blev både ett kravlöst och kravfyllt ridpass idag för oss båda ;) 




emma
01 Februari, 2015 - 23:17 / BLOGG: http://islycka.blogg.se

fina bilder :)

Svar: Tack ska du ha! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback