» Förlåt!

Nu har det varit tyst här ett tag och det ursäktar jag för ;) men inte haft så mycket st skriva om och inlägg som inte leder någonstans är ju rätt tråkiga att skriva och läsa. Nu är detta tyvärr ett av de tråkiga inläggen jag nyas nämnde men det struntar jag i lite lätt ;)

Ska till stallet om ett tag och ta en härlig uteritt med min skrutt, ska se om jag kan fixa ett hål i väggen i skjulet där våra killar står där de drar in höpåsarna i hagen, buskillar! 

Nu är det inte alls många dagar kvar tills Göteborg Horse Show förresten! Jag ska dit, lördag förmiddag har jag biljett för att titta på de fina hästarna, sedan på eftermiddagen tar jag en shoppingrunda! 


Jag kom på nyss att jag nog ska försöka mig på en video där jag förklarar hur man lär hästen att snurra på kommando, det är ju en rolig grej för både ryttare och häst för att göra annat än bara träna. Jag tycker det är roligt och tror absolut att andra tycker det är roligt också, bara man har 'startkablarna' för att sätta igång ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback