» Sadel tillbaka!

Suttit med stallets hemsida i två timmar nu och uppdaterat det jag glömt att uppdatera. Hästar som inte står hos oss längre har jag tagit bort så det inte tar massa plats, dock insåg jag i skrivande stund att jag har galleriet att rensa också där det är mappar för hästar som inte stått hos oss på väldigt väldigt länge.. Ojoj.. En annan dags problem känner jag nu :) 
Sedan ändrat hemsidan till jul/vinter så man kan få sig lite snö därifrån eftersom världen inte vill ge oss någon ute..

Idag fick jag hämtat min sadel som bytt kopparjärn, så nu sitter den bättre på min lille filur. Jag lämnade den till hon jag köpte den av och det är mycket smidigare att lämna in än att köpa en ny sadel för massvis av pengar, rik är man tyvärr inte. 

Och imorgon då, eller idag, så ska jag faktiskt till stallet på dagen, blir att först hämta mina klippskär som varit på slipning och sedan åka och klippa min häst. Så sjukt mycket päls! Ska nog även ta med mig kameran till stallet och se om det är bra ljus att ta lite kort, även om det är bra väder. Just nu är det lugnt iallafall :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback