» Fodring igen och igen

Känns som det enda jag gör är att fodra hästar om dagarna, lyckas alltid tajma in lunchen och så har jag egna fodringar att ta hand om, som nu idag. Är påväg nu i denna stund för att fodra hästar.. Igen! ;) har inget emot morgonfodringar så länge det inte regnar, dock gillar jag mindre att byta täcken på hästar... Hade varit skönare om alla körde på det vi sagt för längesedan, att ha täcken på inne som de ska ha ute osv haha. Men tydligen kan man inte få allt..? 

Och imorgon har jag lunchen, säger ju det, fodringarna tar upp mitt stall-liv haha! 

Tänkte försökte hinna med (och orka) att pynta boxen lite, trots allt lucia imorgon och tredje advent. Så får dra med mig mina röda julkulor som jag hänger ovanför boxen, sen traska ut i skogen och plocka gran och klättra stege (usch) och pynta! Och i dagarna får jag väl införskaffa mig lite runda knäckebröd som jag kan hänga upp, så blir det finfint! 

Från förra (eller förrförra) året. Blir samma igen, fast röda kulor istället för silver.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback