» Keeping it up!

Då jag nu ändå har skrivit blogginlägg rätt så regelbundet nu se senaste dagarna så kan jag ju inte sluta med det nu. 

Dagens träning och ridning blev i paddocken. Red i cirka 45 minuter och mest fokus låg på tölten! Men värmde såklart upp med mjukgörande och lite trav samt galopp i båda varven. Gick finfint förutom att han är så så stum i ena sidan... Det irriterade mig så vi hamnade lite i 'bråk' korta stunder om vem som hade rätt och sedan avslutade vi passet på ett bra sätt. Så det blev bra till slut! Lite orolig över hur kvalet kommer att gå på fredag då jag under tölten i paddocken blir helt slut i ena armen (sidan där han är stum)! Och nu ska jag klara mig under fyra och ett halvt varv. Det får gå som det går! Han är som tur var fin i vissa stunder hehe! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback