» Väldigt spontant!

Igår kväll gjorde jag någonting så spontant som jag inte ens hade tänkt på innan men ja.. Det hände och nu kör vi helt enkelt! Ljúfur kommer starta sin första tävling för året (första och enda) sedan han blev sjuk. Jag känner att han nästan är på topp och förtjänar att bara ha det roligt på en ovalbana innan vintern kommer. Det blev tvågång för oss med skritt-trav, fanns även skritt-tölt men det kände jag att det kan bli rätt häftigt för honom. Så det blir tvågång utan boots, världens lättaste tävling för vår del hihi, men det är så roligt och jag kommer bara njuta varje sekund, hur det än går! Jag förväntar mig ingenting, jag gör detta för jag tycker det är roligt och så att Ljúfur kanske kan tycka till nästa år att tävlingsbanor är roliga!
 
 
Blev såklart Vaengur KM som jag är med i, sista gången kanske eftersom Djarfur och Vaengur ska gå ihop till Vinir. Komplicerat? Det är det för mig med haha! Nej men det kommer nog bli toppen när allt kommer igång.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback