» Tävlingsdebuten

Då ha jag och Ljúfur tävlat klart och jag kan inte vara nöjdare med hans insats idag! Så fin är min snutt så jag dööör! Lite orolig i formen vissa gånger men det skiter jag i. Jag satsade på att ha roligt och inte trötta ut honom för mycket, jag tror jag klarade det rätt bra faktiskt. Vi slutade nämligen på en femte placering och fick en fin grön rosett att ta med hem. Är väldigt glad över att jag valde tvågång att endast tävla, han blev rätt trött efter att ha visat skritt och trav bara.. Min lille snutt!

Men nöjdare mamma kan jag nog inte vara, han är så fin min lilla pojk. Så imorgon kommer han få ridas ut lite på en kortis tänkte jag. 

Lite go mat när man kom hem till stallet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback