» Redo för tävling

Sådärja! Allt packat och klart inför morgondagen, kommer bli en tidig dag i stallet så han hinner äta upp frukosten ordentligt. Känns iallafall som att jag har koll på läget, hästen frisk och unna tandbekymmer, kinderna inuti munnen helt fria från sår så det känns gött! Delade manen på honom idag igen, denna gången väldigt ordentligt om jag får säga det själv, stod säkert i en timme och borstade, delade och satte tofsar. Nöjd tjej! Men som jag sagt innan, jag tävlar imorgon för att det är kul och det är skitsamma hur det går sålänge han inte tycker det är pest och pina! Kommer rida 9:00 ungefär (min gren startar då iallafall) och jag tänkte vara på Säve vid 8 om min planering går som den ska. 


Kommer inte kunna fotografera mig själv tyvärr så om någon som läser är där med kamera, ta gääärna bilder :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback