» Tiden flyger!

Har haft min fina häst i cirka 7 år redan! Vi köpte honom när han var cirka 3 ½ år gammal, en liten plutt var han då. Helt sjukt egentligen. Och under dessa åren har vi gått igenom en hel del tillsammans. Inte långt efter att vi köpt honom så bröt han käken stackarn och då fick vi efter det börja rida med bettlöst ett tag så bettlöst lärde han sig i ung ålder. Sedan blev det lite trick som jag började med, tror det första tricket var att lyfta på benen, sedan buga och efter ett antal fler tricks så lärde jag honom sedan spansk skritt. Och i februari/mars så fick han kolik och fick opereras för tarmvred. Och han är så grym att han klarade sig igenom allt helt galant!
 
Så glad att jag har honom, och fler år kommer det bli!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback