» Dagens!

Som ni ser så har jag lagt upp en video, videon finns på videofy.me för er som är lite undrande. I videoklippet ser ni hur min så jäkla grymma häst bara går rätt på transporten, äntligen verkar det som att han blir sig själv med transporten iallafall. Tränade igår också och det gick likabra det. I början igår var han tvekande men idag gick han rätt på utan tjej. Så jäkla gött! Igår och idag körde jag honom till ett roligt ställe för att han skulle bli lite lycklig. Nämligen till hagen haha! Jag skulle ändå lämna både häst och transport så varför inte slå två flugor i en smäll ;) plus att det blir ett roligt minne för Ljúfur också! 

Dagens ridning bestod av en bettlös ridtur ute på vägarna och sen skogen med galopp och trav, mestadels skritt faktiskt. Jättehärligt och välbehövligt! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback