» Tvång

Då jag är en sådan som ibland får superdålig fantasi så måste jag ibland tvinga mig själv att gå in på bloggen och skriva trots att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Men jag vet ju att när jag väl börjar skriva så kommer det saker i huvudet på mig som jag vill skriva om. 

Då Ljúfur är halvrakad (jag går rätt på sak haha) så funderar jag lite om jag ska täcka honom i vinter när det blir som kallast. Annars lär han väl bli stel som en isbit. Dock har jag ju rakat han hela halsen och under magen (ni som sett bilder fattar ju) och då kommer jag kanske behöva ett täcke med hals? Och det kostar ju. Och det är segt! Men måste man så måste man väl.. Jag har dock ett superfint täcke, det vinröda jag innan visat på bild, och det är inte för tjockt eller för tunt och det är ett regnrocken så det står emot väta. Men det har ingen hals och tror inte jag kan ha hals på det heller. Får titta närmare på detta och fundera så återkommer jag helt enkelt om hur det blir! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback