» Fredag hela dagen!

Och ja, Ljúfur har fortfarande vila och det suger för min del! Men måste man så måste man och snart hoppas jag kunna rida igen så hoppas att tiden går fort nu! Idag ska jag till stallet ändå för att fixa höet och vattnet till våra fina killar, dock är höet redan uppvägt det enda jag behöver göra är att ta bort påsarna till hagen. Och sedan har vi tre kar för vatten i hagen och dem behövs fyllas upp fullt samt att ställa några dunkar utanför som extra, blir några svängar fram och tillbaka med bilen. Går i två dunkar i två av karen Och tre dunkar i ett av dem, och jag får plats med tre dunkar åt gången i bilen så ja, minst 4 gånger får jag åka dit. 

Nu börjar han bli som en mammut igen, älskar't!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback