» What to write...

Känns lite meningslöst att skriva något inlägg nu när jag inte har en aning om vad jag kan skriva om eller inte ens har något roligt att berätta... Men jag vill inte hamna i gamla vanor och bara låta bloggen stå som alla andra gånger jag försökt blogga lite mer "seriöst".
 
Kan nämna lite lätt att jag är med i HÖÖKS tävling om att vinna 3000kr att shoppa för :) För att ge mig en röst så klicka HÄR.
 
Och allt med Ljúfur går framåt och inga konstigheter. Han fick idag rulla sig i rundvolten helt fritt vilket han uppskattade, han passade även på att gå runt och lukta lite på marken. Men nu lilla gubben är det mindre än två veckor kvar och då får du vara ute i hage på dagarna! Jippie för det :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback