» Måndag

Nyss hemkommen efter en hektisk morgon i stallet! Hade morgonfodringen i stallet idag och jag satte klockan innan jag gick och la mig igår kväll. Men den ringde inte i morse! Jag vaknade väl runt nio, på tre minuter var jag påklädd och satt i bilen! Och jag skojar inte ens. Var i stallet vid tio över 9 och slls hästar i stora stallet var ute och matade vid 20 över nio! Och allt klart vid 20 i tio. Herregud, hur lyckades jag? ;) 

Men alla fick komma ut och få mat iallafall. Min hästs box är mockad och lite fräschare, samt nytt vatten och en promenad på 15 minuter innan jag åkte. 

Så nu måste jag äta frukost, eller brunch rättare sagt, men jag fick för mig att baka bröd nu så får väl göra det!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback