» Hoppig

Ja, igår när jag skulle ut på promenad med Ljúfur så fick han sig ännu en gång ett ryck, denna gången stannade rycket kvar under en tid på vår promenad så det var lite hopp upp i luften, slänga med frambenen, takta bredvid mig och visa upp sig med en väldigt snygg nacke och hals ;)
 
Så imorgon blir det att fixa hage, fixa el till hagen och sedan bara vänta in tisdagen. För så ska han äntligen få gå ut i en hage på dagarna, dock kommer han nog att få gå in vid lunch de första dagarna för att vänja sig lite, men sen kan han gå ute till kvällen! Och då hoppas jag verkligen inte att någon glömmer honom :) men det tror jag inte för alla i stallet är ju bara så bäst!
 
Ridsuget tränger sig på mer för varje dag som går, men jag får bita ihop och bara vänta, nu kan jag iallafall börja med lite markarbeten med lite trav!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback