» Första stall-lediga dagarna

Idag är min andra dag som jag har stall-ledigt! Dock ofrivilligt men första gången på över 4 månader skulle jag tro! Annars har jag alltså varit i stallet varje dag ibland två gånger om dan och skött om min fina häst.. Jag gillar inte att fråga folk om hjälp med min häst eftersom det ändå är mitt ansvar och jag vet hur mycket folk kan reta sig på det, som tur var så är jag en person som inte ber om hjälp ofta utan bara om det verkligen, verkligen behövs. Så med det är jag rätt lugn, men känner ändå att jag inte gillar det. Bästaste stallkamraterna som ställer upp måste jag säga!! Alla i stallet är så himla bra. 

Imorgon åker jag nog till stallet själv, febern är borta, lite ont i halsen men ändå pigg, så jag tror jag ska klara det :) och mamma är snäll och köper hem en spånbal till idag som jag kan slänga in i hans box då den är sjukligt äcklig som jag sagt flera gånger, men den är verkligen det! Ska även mocka hagen imorgon samt skrubba karet i hagen och byta vatten :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback