» Midsommar 2014

Nu i helgen är det midsommar som alla bör veta så det var lite dumt av mig att nämna det, men hur som helst. Uppdateringen av bloggen är ju som den är, tyvärr, och jag måste helt enkelt skärpa mig! Ska försöka få med mig kameran till stallet idag och ta lite fina kort på fina hästar sedan ska jag lägga upp bilder så det blir annat än bara mobilbilder hela tiden.
 
Ska rida lektion idag, på tal om ingenting, och jag är sjukt taggad och hoppas verkligen han är arbetsvillig idag och mjuk och fin! Kommer även rida en kortis imorgon men på lördag blir det vila hela dagen för hans del. Känns iallafall som att han är påväg tillbaka och den känslan är underbar. Blir dock inga tävlingar i år, men nästa år så jäklar!
 
En liten snabb uppdatering efter två dagars av ofrivillig bloggpaus.
 
 
PS. Bloggen går nu att se från mobiltelefonen på ett smidigt sätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback