» Kondition

Just nu håller jag på att bygga upp konditionen hos Ljúfur, detta behövs verkligen men som tur var så har han fortfarande grunden så det blir lättare att bygga upp den. Behöver även träna bort lite mage på honom som just nu är väldigt svullen av allt gräs han hittar överallt, skithästen. Måste nog börja lägga in lite tidsinställda inlägg så det inte bara blir paus mitt upp i allt hela tiden när jag inte har något att skriva eller tid för det.
 
Men nu måste jag faktiskt dra mig och fortsätta med mitt, ville mest bara skriva ett inlägg och säga hej, eller någonting sådant hehe. Bjuder på en oredigerad bild på min prins.
 
Ser ni "tofsen" han har på huvudet, han har kliat av en del man dumingen.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback