» Bad!

Okej, nu har jag tappat mig på bloggandet igen ;) igår red jag till sjön vi har ca 40 minuter från stallet, tog av sadeln när vi väl var framme och hoppade upp barbacka. Sedan gick vi ner tills att Ljuffe hade magen i vattnet och inte mer än det denna gången ;) tur var väl det att vi red hem för sedan blev det världens skitväder (efter att vi kollit hem som tur var). 

Idag red jag ut med några i stallet på en härlig tur med en supersnabb och härlig galopp, vi ruschade förbi alla trots hans tjocka mage och dåliga kondition ;) 

Så inatt får han stå inne och vila magen lite från gräset då den är väldigt uppsvälld, får se om det kanske blir en natt till denna veckan..! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback