» Trött flicka

Nu är jag helt slut efter en heldag i stallet! Blev från kvart i tio till halv fem som jag var där... Och under tiden som Ljúfur stod och vaknade så gick jag och fixade hage! Duktigt av mig, satte dit resterande isolatorer, drog tråd och knöt de provisoriskt för nästa man som ska säga ihop de på rätt sätt. Så nu kan våra hästar snart gå i skogshagen! Längtar tills dess :) 

Ljuffes tänder var mycket bättre denna gången, han har tidigare haft foderfickor men de har förminskad något så otroligt och det glädjer mitt mamma hjärta. Han hade lite bitsår på kinderna om man km kalla det för detta. Men han slipade ner kanterna som ska ha orsakat detta så nu ska han nog inte göra det igen. 

Han fick även alla sina vaccinationer han behövde så nu är han fit for fight, nästan. Imorgon blir ju ett besök till osteopaten och jag är sjukt nervös inför detta! Vill ju inte ha världens dom nu att jag inte kan rida inom på si och så lång tid... Vill ha något lättbehandlat isånnafall! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback