» Tagga!!

Igår när jag skrev om EuroHorse och Horse show så sa jag ju att jag inte skaffat biljetter än.. Så efter att jag skrev det så tog jag faktiskt direkt tag i det och skaffade mig en biljett! Så nu ska jag och en vän till mig gå på EuroHorse och Horse Show. Det blev fredag eftermiddag, men kommer lätt gå på mässan flera timmar innan dess, och även under tiden, älska shopping!
 
Så nu gäller det att spara pengar och hålla i dem så jag inte får för mig att köpa andra grejer innan... Men det är ca 45 dagar kvar och jag kan nog hålla mig till dess. Hoppas jag iallafall, de som känner mig tror nog inte det, men jag ska!
 
 
 
Idag blir det iallafall att beställa tid hos en osteopat för Ljúfur, kommer nog att ta ett tag innan jag får en tid då han, som jag nämnt innan, är eftertraktad. Men hoppas att jag inte får vänta allt för länge :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback